041110

idag vaknade jag med malin brevid mig. hehhihihihhahahohohoh. hämtade upp henne efter matchen igår, som vi vann. med 24-14 om jag inte minns fel! aja. malin och jag åkte till stockholm idag, eftersom hennes lillkusin ivar har fyllt 1. så han skulle firas lite idag. men innan vi drog dit, så gick vi runt i lite affärer. hittade ingenting! sen, så va vi ju som sagt och firade ivar! och sen drog vi oss hemåt, och tåg åkte vi oxå. åker aldriiiiig tåg, haha. sen när jag kom hem, så åt jag underbart god middag :DDDDDDD , och sen pratade vi med emma och amelia, om vi skulle träffas ikväll. men det blev inte så :( SÅ JÄVLA TRÅKIGT! så nu sitter jag här och lodar. ska gå och lägga mig tidigt ikväll. ihhi. och imorgon så blir det upplandsläger i rosersberg. inte taggad än, men det kommer väl. hehe, nu ska jag duscha och städa, pusssss / emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0