helg ♥

nu är det fan fredag, äntligen! har verkligen längtat efter helgen, och att få sova länge. är så jävla trött nu för tiden, säkert bara för att det är mörkt ute :( vi har inte bloggat på hela veckan, så jag skriver väl ett litet inlägg nurååå :) och igår, va vi i en moske, med klassen, (bara tjejerna, eftersom killarna är på prao) iaf. och vi hade typ slöja på oss? jättegulliga va vi allihop. haha! sen idag rååå, har varit chill. först hade vi bara skola, massa lektioner. slutade halv två! :D sen så åkte jag hem helt enkelt! ikväll ska jag bara chilla. och imorgon är det match, i rimbohallen, mot serieledarna! taggad är jag iaf. hehe. nu ska jag lägga mig och kolla film, orkar inte med idol eller nåt. hörs sen då? :) pusssss / emma

jag och min fina vän emma!



hur nice ser inte det här ut? sommar och handboll, underbart

Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-18 @ 00:44:38
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0