måndag

det är minus ute, det är mörkt, jag är sjuk, och skolan har börjat. allt är fan helvete. för det första, så när jag vaknade. så va de sjukt kallt, frös ju fan ihjäl.. sen ska jag gå upp klockan sju och gå till skolan... -.- ussch. fanns ingenting positivt med denna dag.. förut, att jag fick träffa mina underbara vänner! det var roligt. hade verkligen saknat dom! nu iaf, ska jag lägga in lite nya låtar på min mobil osv. sen ska jag gå och lägga mig. vet inte om det blir nån handboll idag, är ju som sagt sjuk! :( åååååååååååååååååå. helvete allt är.

bästa låten ju. nu ska jag sova, hihi. puss / emma

Kommentarer
Postat av: malin

fint bloggnamn (;

2010-11-11 @ 18:13:23
URL: http://emmaomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0