:)

hej! det blev som ni såg, ingen blogg igår. men jag hade annat för mig! för igår hade jag nämligen match i alfta, som ligger ungefär i bollnäs. laget åkte buss. och det va myyssssiiit! ditresan tog ca 3 1/2 timme. jag sov nästan hela tiden. i annys knäää. gillas! iaf. när vi kom dit, så gick vi ut. och lekte på en skolgård. himla roliiiit. sen iaf, så gick vi in. böt om osv. och spelade matchen. den gick åt helvete. sämsta domarna i hela jävla landet var det oxå. iaf på vägen hem stannade vi och åt, och köpte godis! sen kollade vi "remember me". jag hade verkligen velat se den filmen, har velat sett den jättelänge! men den va inte så bra. massa konstiga grejer hända, och det va bara mörkt hela tiden. så nej, den filmen är inte precis att rekomendera.  jaja, mysig dag va det iaf! pusss / emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ju dom domare som inte är lika bra som mig för jag är ju bäst:D<3<3'

2010-11-01 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0